پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۵۳:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۹ ساعت ۱۲:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان دیواندره

حسینی فرماندار شهرستان دیواندره از روند برگزاری حوزه های امتحانی کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره، سید جواد حسینی در حاشیه بازدید از آزمون کنکور ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آزمون سراسری در چندین حوزه از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

حسینی اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان دیواندره همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.

فرماندار شهرستان دیواندره با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان رشته های مختلف و خداقوت به والدین آنها که زمینه را برای حضور و شرکت آنها در این رقابت فراهم کردند، گفت: والدین داوطلبان اطمینان خاطر داشته باشند که شرایط برای آزمون و موفقیت آنها فراهم شده است

حسینی در بازدید از محل آزمون تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت دانشگاه ها افزایش یافته است و میزان موفقیت داوطلبان رقابت در کنکور سراسری بالا می باشد.

سید جواد حسینی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دست اندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر و تشکر کرد.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh