جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۹:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۹ ساعت ۱۲:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار دیواندره به مناسبت هفته کارگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ سید جواد حسینی طی پیامی با تاکید بر نقش محوری کارگران متعهد و دلسوز در تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری، فرارسیدن هفته کار و کارگر به آحاد جامعه کارگری تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته کار و کارگر، فرصتی مغتنم جهت قدردانی از مردان و زنان بلندهمتی است که همواره با تلاش و پشتکار فراوان خویش، موجبات خود اتکایی، رشد و توسعه همه جانبه کشور را فراهم نموده و با خدمات صادقانه خود سرزندگی، امید و اخلاص را به جامعه هدیه می‌دهند.
در همین راستا بر خود لازم می دانم فرارسیدن هفته کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری به ویژه کارگران زحمتکش شهرستان دیواندره که بسان بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصاد کشور محسوب می شوند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال ” جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، با همت و عزم راسخ همیشگی کارگران دلسوز و متعهد، شاهد افزایش و رشد چشمگیر تولید در راستای تحقق عملی شعار سال باشیم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه زحمتکشان عرصه صنعت و تولید به ویژه کارگران خدوم شهرستان دیواندره در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی را آرزومندم.

سید جواد حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh