جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۵۴:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۱ ساعت ۱۲:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

🔻پیام تبریک فرماندار شهرستان دیواندره به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ سید جواد حسینی در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد والامقام شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.

متن پیام فرماندار به شرح زیر می باشد:

🔸‹‹ن والقلم … ››
‹‹هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ››
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل، در عمر با برکت خویش و جریان پیروزی انقلاب داشت.

🔸بی شک استادِ شهید «مرتضی مطهری » شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده و هست. اگرچه خورشید عمر مبارک او در روزهای نخستین پیروزی نهضت اسلامی غروب کرد، اما میراث ماندگار فکری و فرهنگی آن شهید والا مقام در شیرازه انقلاب، اثرات ماندگاری بر جای گذاشت.
علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است. در چنین نگاه ارزشی، حرفه معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلت والا و معلمین پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی محسوب می‌شوند. انسان‌های فرهیخته و وظیفه شناسی که از سر تعهد و دلسوزی، گام در عرصه خطیر و پرمسؤلیت تعلیم نهاده و زمینه ساز رشد و شکوفایی و تحول در جامعه هستند.
میراثی که امروز در معلمین گران قدر بهارستان علم و ادب تبلور یافته و بدون تردید روند پیشرفت و درخشش چشمگیر دانش آموزان و اعتلای امروز جایگاه تعلیم و تربیت استان در عرصه های مختلف قرآنی، علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی، در کنار الطاف بیکران الهی، مرهون تلاش های خالصانه وخاضعانه و زحمات بی دریغ و تدابیر ارزشمند همه معلمان، مربیان و مدیران دلسوز است که با جهاد بی وقفه خود مسیر رشد، تعالی و بالندگی فرزندان این آب و خاک را هموار می نمایند.

🔸اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی شهرستان دیواندره تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت دارم.

سید جواد حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh