شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۵:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۵ ساعت ۱۰:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی خیرساز در روستای کانی چایی شهرستان دیواندره

🔻برگزاری آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی خیرساز در روستای کانی چایی شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی خیرساز محمد صادق علیایی در روستای کانی چایی با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، مدیر آموزش و پرورش ، بخشدار کرفتو، محمد صادق علیایی خیرساز، معلمین و دانش آموزان مدرسه برگزار شد.

🔸سید جواد حسینی در این مراسم بیان داشت؛ مدرسه هر روستا بعنوان مزرعه آن روستا است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد قطعا جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می گیرد.
وی با تصریح بر این که دانش آموزان عزیز باید برای تربیت و آموختن ادب و همچنین برای آینده خود بر اساس یک هدف متعالی، برنامه ریزی داشته باشند افزود: در حرکت معنوی است که انسان می تواند از همه مخلوقات پیشی بگیرد و به تعالی دست یابد.
وی از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نام برد و خطاب به دانش آموزان؛ تاکید کرد: از فرصت نوجوانی و جوانی برای ساختن ایرانی آباد و آینده ای روشن برای خود استفاده کنید.

🔸گفتنی است این مدرسه به مساحت ۳۲۰ متر نوسازی شده و ۲۲۰ متر نیز به مساحت کلاس های درسی از جمله کلاس آی تی ، سالن کنفرانس، آزمایشگاه، اتاق ورزش و بازی توسعه داده شده است.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh