یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۶:۲۴:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۵ ساعت ۱۲:۰۳
لینک کوتاه مطلب:

?برگزاري جلسه كارگروه آرد و نان شهرستان دیواندره

?برگزاري جلسه كارگروه آرد و نان شهرستان دیواندره

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در راستای پیگیری مطالبات مردمی و ارتقای کیفیت نان جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره و با حضور اعضاء کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

?سید جواد حسینی در این جلسه به ساماندهی، تامین و توزیع آرد ، کیفیت بخشی پخت نان ، کنترل و نظارت دقیق بر نانوایی های شهرستان تاکید و آن را از وظایف و اولویت های کارگروه آرد و نان در جهت رضایتمندی شهروندان دانست.
وی با اشاره به افزایش جمعیت روستاها در فصل کشاورزی خواستار پیگیری و اقدام لازم اعضای کارگروه در خصوص افزایش سرانه آرد روستائیان شد.
حسینی در ادامه با اشاره به اینکه صدور و دریافت مجوز برای افتتاح نانوایی به طور خودکار به معنای دریافت سهمیه آرد دولتی با قیمت یارانه‌ای نیست افزود؛ صدور مجوز خبازی فقط اولین قدم برای دریافت سهمیه آرد دولتی است. نانوایی‌ها باید شرایط و ضوابط تعیین شده توسط دولت را نیز رعایت کنند تا بتوانند از این مزیت بهره‌مند شوند.

?در ادامه ضمن بررسی درخواست های تعدادی از نانوایان ، هریک از اعضای کارگروه به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداخته و در پایان پس از بحث و تبادل نظر تدابیر و راهکارهای لازم جهت ارائه خدمات در حوزه آرد و نان به شهروندان توسط فرماندار صورت پذیرفت.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh