چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ , ۰۴:۲۳:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۵ ساعت ۱۰:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری همایش روز ملی شوراها در شهرستان دیواندره

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها همایش روز ملی شوراها با حضور مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، برخی از مسئولین شهرستانی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار گردید.

🔸سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری ضمن تبریک روز ملی شوراها در این همایش اظهار کرد: تاسیس شوراهای اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.
حسینی ادامه داد: این نهاد مردمی، تجلی عینی مردم سالاری دینی و گامی بلند در راستای تحقق حاکمیت مردم بر سرنوست خود است.
وی در ادامه افزود؛ با تشکیل شوراها ظرفیتی ایجاد شد تا مردم بتوانند در امور مربوط به خود ورود کنند و همین موضوع نقطه عطفی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، از این رو تجلی حکمرانی مردمی در شوراها کار اشتباه و بیهوده‌ای نیست.

🔸رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان داشت؛ در حوزه ارتباط مردم با حاکمیت نیز شوراها نقش ویژه و حلقه میانی این ارتباط هستند، این حلقه نقش دوسویه‌ای دارد که سبب برقراری ارتباط مناسب‌تر میان مردم و حاکمیت خواهد شد.
وی همچنین در ادامه افزود؛ شورا یک نهادی است مبتنی بر فعالیت‌های مردمی و یک نهاد مردم پایه است و در واقع در تعامل فی مابین نهاد شورا به عنوان یک نهاد مردمی با دولت، امورات مختلف در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اقوام پیدا می کند.

🔸گفتنی است در این مراسم از شوراهای برتر در سطح روستا، بخش، شهر و شهرستان تقدیر بعمل آمد.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh