شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۹:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱ ساعت ۱۰:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

️پیام فرماندار شهرستان دیواندره به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

✍️پیام فرماندار شهرستان دیواندره به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی / سید جواد حسینی ؛ روابط عمومی ها نقش اثرگذاری در تبیین الگوی مدیریت جهادی و جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دارند

🔹فرماندار دیواندره به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و بیان داشت؛ تحقق “ایران قوی” به‌عنوان راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نیازمند الگوی مدیریت جهادی است و روابط عمومی ها نقش اثرگذاری در تبیین این الگو، تقویت تفکر جهادی و همچنین جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دارند.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ پیام سید جواد حسینی به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است؛

🔹«روز ارتباطات و روابط عمومی» در گاهشمار جهانی، فقط یک مناسبت نیست چراکه برقراری ارتباط را نمی‌توان محدود به ایامی خاص دانست.

🔸تردیدی نیست که سامانه‌های مدیریتی، حاکمیتی و نظام‌های انسانی بدون برقراری ارتباط موثر با مردم و مخاطبان خود با رویکرد اقناع افکار عمومی، قادر به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده خود نیستند و روابط عمومی ها ، به‌عنوان نهادی پیشرو، کانون محوری تفکر در جهت مدیریت سازنده و بهینه افکار و همچنین نهادی مشورتی برای ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی هستند.

🔹روابط عمومی و ارتباطات یک دانش، مهارت و هنر است به‌ویژه آنکه در مقطع زمانی کنونی با گسترش روزافزون ابزارهای ارتباطی و فضای مجازی و نقش آن در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی؛ روش‌های سنتی پاسخگو نیست و باید از رهگذر نواندیشی، ابتکار و خلاقیت در مسیر اعتمادبخشی، مشارکت‌آفرینی و آگاه سازی گام برداشت.

🔸تحقق “ایران قوی” به عنوان راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نیازمند الگوی مدیریت جهادی است و روابط عمومی ها نقش اثرگذاری در تبیین این الگو، تقویت تفکر جهادی و همچنین جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دارند.

🔹اینجانب ضمن تبریک این روز و قدردانی از کوشش‌های فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، اطمینان دارم با استمرار تلاش‌ها در راستای توسعه ارتباطات اجتماعی و البته کسب آموزش‌های به‌روز، شاهد ارتقاء و بهبود فزون‌تر سطح تعامل سازمان‌ها با مردم خواهیم بود.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh