شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۳۷:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱ ساعت ۱۰:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جشن روز دختر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت در شهرستان دیواندره

🔻برگزاری جشن روز دختر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت در شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت و با هدف گرامیداشت روز دختر و تکریم جایگاه آنان جشن روز دختر امروز چهارشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، سرهنگ پیروزی فرمانده انتظامی شهرستان، محمد مهدی ترابیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان، مسئولین شهرستانی و دانش آموزان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

🔸سید جواد حسینی ضمن تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، بیان داشتند: حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان نمونه کامل یک زن مسلمان، الگوی تمام عیار دختران ما هستند. ایشان در تمام عرصه‌های زندگی، از جمله علم، تقوا، عبادت، ایثار و فداکاری، اسوه حسنه و الگوی بی‌بدیلی برای همه زنان و دختران مسلمان هستند.

🔸وی با اشاره به مقام والای حضرت فاطمه معصومه (س) و جایگاه دختران در اسلام، گفت: دختران، گل‌های نجمه ایران هستند و ما وظیفه داریم که از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم تا بتوانند به استعدادهای خود شکوفا شده و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام بردارند.

🔸حسینی در ادامه افزود؛ دختران امروز، مادران و مدیران فردای جامعه هستند و ما باید با فراهم کردن زمینه‌های لازم، آنها را برای ایفای نقش‌های مهم خود در آینده آماده کنیم.

🔸فرماندار همچنین افزود؛ دختران ایران، با استعدادها و توانمندی‌های خود، می‌توانند نقش‌آفرینان عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشند و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

🔸اجرای گروه سرود تندگویان، اجرای نمایش رزمی کاراته، اجرا گروه تئاتر، شعرخوانی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز از برنامه های این مراسم بود.

🔸گفتنی است در پایان از دختران نمونه شهرستان دیواندره تقدیر به عمل آمد.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh