شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۸:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱ ساعت ۱۰:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

🔻برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در راستای پیگیری مصوبات جلسات قبل و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آموزش و پرورش، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به ریاست سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره و با حضور حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، ترابیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران تابعه شهرستان و سایر اعضاء این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

🔸سید جواد حسینی در این جلسه با تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش، اظهار داشت: آموزش و پرورش از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است و لازم است همه دستگاه‌ها و آحاد مردم برای ارتقای سطح کیفی آن اهتمام ورزند.
حسینی در ادامه افزود؛ آموزش و پرورش زمینه‌ای است که بذر امید و آینده روشن را در آن می‌کاریم و ثمرات آن را در سال‌های آتی برداشت خواهیم کرد. سرمایه‌گذاری در این حوزه، سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای درخشان است
وی ادامه داد؛ ما در فرمانداری تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با پیگیری مصوبات و رفع چالش‌های موجود، زمینه ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی آموزش در مدارس شهرستان را فراهم نماییم.

🔸حاج ماموستا مرادی در این جلسه با تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش، خواستار مشارکت بیشتر سایر ادارات و بانک‌ها در تأمین اعتبارات مورد نیاز این حوزه شد.
وی بیان داشت: همانطور که تعلیم و تربیت نسل آینده وظیفه‌ای همگانی است، انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها نیز با اختصاص بودجه و کمک‌های مالی، در ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس یاری رسانند.

🔸برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی، احداث و ساخت اردوگاه تربیتی، بررسی میزان پیشرفت و چالش‌های پیش روی اجرای مصوبات جلسه قبل از جمله مباحث مهم این جلسه بود.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh