یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۳:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۱۱:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار دیواندره بر اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات

فرماندار شهرستان دیواندره بر اصل بی‌طرفی مجریان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره با تاکید بر اصل بی طرفی مجریان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرمانداری یک نقش حاکمیتی و بی طرفانه دارد البته موضوع سلامت و امنیت مورد تاکید است که این مهم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه کردیم. فرماندار شهرستان دیواندره همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری یک انتخابات امن و با مشارکت مردم در این شهرستان خبر داد.

حسینی با اشاره به اهمیت ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم با همراهی مسئولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه دیواندره و مشارکت همیشگی مردم، شاهد یک حماسه باشیم.

فرماندار دیواندره با تاکید بر اینکه بخش عمده عوامل اجرایی انتخابات را قشر فرهنگی و معلمان تشکیل می‌دهند، افزود: شهید جمهور بیشتر از خود فرهنگیان دغدغه احقاق حق آنان را داشت.

سید جواد حسینی افزود: شهید رییسی عملکرد ویژه از یک رییس جمهور تبیین کرد، یعنی در کنار مردم در هر شرایط بودن، این میراثی است که از ایشان برای ما باقی مانده و خدا نیز بهترین برکت را برایشان رقم زد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر برگزار می‌شود.

ثبت نام از کاندیدا‌ها برای این دوره از انتخابات از امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد آغاز شد و تا چهاردهم خرداد در ستاد انتخابات وزارت کشور ادامه دارد.

???? کانال پیام دیواندره ????
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh