یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۶:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۱۱:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

?بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره از روستاهای بخش سارال

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ دیروز 9 خرداد ماه در راستای حل مشکلات مردم سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره همراه با جمعی از مسئولین شهرستانی از روستای کوسومر بخش سارال بازدید به عمل آورد.

?سید جواد حسینی در سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ منابع آبی و خطرات زیست‌محیطی آلودگی آب، گفت: این موضوع بسیار نگران‌کننده است و باید در اسرع وقت برای حل آن اقدام شود. آلودگی رودخانه های بالا دست سد سیازاخ می‌تواند فاجعه‌ای زیست‌محیطی را به وجود آورد و سلامت آب شرب مردم دیواندره را به خطر بیندازد.
وی با بیان اینکه برای ساماندهی فاضلاب خانگی و فضولات حیوانی در روستای کوسومر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می گردد، افزود: ما از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای حل این مشکل استفاده خواهیم کرد و در اسرع وقت نسبت به حل این مشکل اقدام خواهیم نمود.
وی همچنین در ادامه خواستار همکاری مردم با مسئولان برای حفظ منابع آبی و جلوگیری از آلودگی آنها شد و بر خودداری مردم از ریختن فضولات حیوانی به داخل رودخانه‌ها و منابع آبی تاکید داشت.

?گفتنی است در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره از روستای تازه آباد قاضی علی نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک از مشکلات اهالی این روستا با خبر شد.

#بازدید_میدانی
#مهاجرت_معکوس
#روستای_کوسومر
#روستای_تازه_آباد_قاضی_علی

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh