پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۸:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۵ ساعت ۱۰:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرستان دیواندره

🔻برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ با هدف هماهنگی میان ادارات شهرستان برای میزبانی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی جلسه ستاد اربعین شهرستان به ریاست سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و با حضور سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران، سرهنگ پیروزی فرمانده نیروی انتظامی و سایر اعضاء ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔸سید جواد حسینی با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراسمات جهانی، تأکید کرد: پیاده‌روی اربعین، نمادی از اتحاد مسلمانان جهان است و کشور ایران به عنوان پرچمدار اسلام، نقش کلیدی در این مراسم عظیم ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه هماهنگی و همکاری میان ادارات شهرستان برای ارائه خدمات به زائران امری ضروری است، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید با نهایت تلاش و برنامه‌ریزی دقیق، شرایط مطلوبی برای پذیرایی و میزبانی از زائران عزیز فراهم کنند.

🔸سرهنگ صفی‌زاده نیز اعلام کرد که شهرستان دیواندره با دو موکب در مسیر زائران اربعین حسینی آماده ارائه خدمات می شود.
وی با اشاره به محل استقرار این مواکب افزود: یکی از موکب‌ها در شهر زرینه و دیگری در دو راهی بیجار قرار دارد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۵ هزار نفر از خدمات این دو موکب بهره‌مند شدند، ابراز امیدواری کرد که امسال تعداد بیشتری از زائران از این خدمات استفاده کنند و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همکاری ادارات شهرستان، تلاش می‌کنیم تا خدمات بهتری به زائران عزیز ارائه شود.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh