پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۷:۰۵:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۵ ساعت ۱۰:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

🔻برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ دیروز ۲۲ مرداد ماه به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری دومین همایش ملی تعلیم و تربیت، برنامه‌ریزی برای کلاس‌های فوق‌برنامه مدارس خاص، تأسیس مدارس سمپاد و احداث خانه معلم پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست محمد مهدی ترابیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور مسئولین مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔸محمد مهدی ترابیان در این جلسه تأکید کرد: در رابطه با مسائل پیش روی آموزش و پرورش باید نهایت تلاش را بکنیم تا مهر ماه را بدون کمترین مشکلات پشت سر بگذاریم.
وی همچنین با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، خواستار برگزاری مراسمات ویژه و شایسته در تمامی مدارس شهرستان شد و افزود: این مناسبت‌ها باید به‌طور متمرکز و با توجه به جایگاه فرهنگی شهرستان برگزار شوند.
در ادامه، ترابیان به دهه اربعین و نقش آموزش و پرورش در ارائه خدمات اسکان به زائرین اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت خوابگاه‌های آموزش و پرورش، باید بیشترین همکاری را در سطح شهر دیواندره و زرینه برای اسکان زائرین محترم داشته باشیم.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh