دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۳:۲۹:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۰ ساعت ۰۹:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

🔷 از برگزیدگان جشنواره «زندگی با آیه‌ها» شهرستان دیواندره تجلیل بعمل آمد

🔹به همت فرمانداری و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره، مراسمی با هدف تجلیل از فعالان قرآنی و برگزیدگان برنامه‌ی «زندگی با آیه‌ها» در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

🔹به گزارش خبری روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در این مراسم معنوی که با حضور فرماندار ،امام جمعه موقت ،فرمانده انتظامی ،معاون هماهنگی سپاه شهرستان ،فعالان قرآنی و جمعی از مسئولین از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، حافظان قرآن تقدیر وقدر دانی شد.

🔹حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند فعالان قرآنی، بر جایگاه رفیع قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی تاکید نمودند. ایشان با اشاره به اهمیت بسزای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، بر لزوم تلاش مضاعف همه اقشار جامعه در این زمینه تاکید کردند.

🔹ماموستا سید امجد قضایی ،امام جمعه موقت شهرستان دیواندره ضمن تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان و همچنین دولت که تازه سر کار آمده بر خدمت رسانی به مردم فقیر و نیازمند تاکید کرد وی در ادامه با اشاره به نقش کلیدی قرآن کریم در هدایت و سعادت بشریت، بر ضرورت گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطوح مختلف جامعه و بویژه در میان نسل جوان تاکید کردند و همچنین، بر لزوم تقویت همکاری‌های بین بخشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق هرچه بهتر اهداف قرآنی در شهرستان دیواندره تاکید ورزیدند.

🔹در ادامه‌ی این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از سی و سه نفر از فعالان قرآنی که در مسابقات طرح موضوعی (مستورا) زندگی با آیه ها رتبه برتر را در شهرستان دیواندره کسب کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

# زندگی با آیه ها
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh