سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۱:۰۹:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۹ ساعت ۱۱:۰۳
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان دیواندره

🔻برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ امروز ۱۷ شهریور ماه با هدف برنامه ریزی و بررسی برنامه‌های ویژه ماه مبارک ربیع‌الاول جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی به ریاست محمد مهدی ترابیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیواندره و با حضور سید امید هاشمی نسب معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار گردید.

🔸ترابیان با تأکید بر اهمیت ماه ربیع‌الاول و جایگاه ویژه آن در تقویم اسلامی، گفت: ماه ربیع‌الاول فرصتی مناسب برای تقویت همبستگی اجتماعی و انتقال پیام‌های دینی و فرهنگی است. در این ماه، ما باید تلاش کنیم که جامعه را بیش از پیش با سیره نبوی و ارزش‌های اسلامی آشنا کنیم و برای جوانان و خانواده‌ها برنامه‌های مفید و سازنده‌ای را ترتیب دهیم.
وی همچنین بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان در برگزاری برنامه‌های ربیع‌الاول تأکید کرد و افزود: همکاری نهادهای فرهنگی، اجتماعی و دینی در برگزاری برنامه‌های ربیع‌الاول ضروری است تا بتوانیم فضایی مملو از نشاط و معنویت برای مردم فراهم کنیم. تلاش داریم تا با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب در این ماه، روحیه معنوی و وحدت را در جامعه تقویت کنیم.

🔸گفتنی است در این جلسه، سه همایش و برنامه فرهنگی با هدف ارتقاء سطح معنوی و فرهنگی جامعه و بزرگداشت این ماه مبارک طراحی و تنظیم شد.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh