سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۱:۲۰:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۹ ساعت ۱۱:۰۱
لینک کوتاه مطلب:

🔻دیدار رئیس حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با فرماندار شهرستان دیواندره

🔻دیدار رئیس حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با فرماندار شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ امروز شنبه ۱۷ شهریور ماه به مناسبت گرامیداشت هفته کار و تعاون، عسکری رئیس حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان به همراه پروانه مرادی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره در محل فرمانداری دیدار و گفتگو به عمل آورد.

🔸در این دیدار، عسکری به اهمیت بهره‌برداری از ظرفیت‌های تعاون در حوزه تولید و اشتغال‌زایی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ابزارهای اصلی برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، تقویت و توسعه شرکت‌های تعاونی است. با استفاده از ظرفیت تعاون می‌توانیم علاوه بر ایجاد اشتغال، تولید داخلی را نیز افزایش دهیم و در مسیر تحقق اهداف اقتصادی کشور گام برداریم.

🔸فرماندار دیواندره نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته کار و تعاون، با اشاره به نقش اساسی تعاون در توسعه شهرستان افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا از پتانسیل‌های تعاون برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و توسعه اقتصادی شهرستان بیشترین بهره را ببریم. همکاری و هماهنگی بیشتر میان ادارات مرتبط می‌تواند مسیر توسعه را هموارتر کند.
وی همچنین به نیاز جدی به ترویج فرهنگ تعاون در میان مردم پرداخت و افزود:
فرهنگ تعاون، رسالت اصلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و با وجود تلاش‌های انجام‌شده، این فرهنگ هنوز به درستی در جامعه جا نیفتاده است. باید با برگزاری برنامه‌های آموزشی و ترویجی بیشتر، مردم را به اهمیت تعاون آگاه کنیم تا بتوانیم بهره‌وری بهتری از این ظرفیت‌ها داشته باشیم.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh