چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۳:۵۴:۱۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲۳ ساعت ۱۲:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

🔻بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از مجتمع پرورش گاو شیری در شهرستان دیواندره

🔻به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ با هدف بررسی مشکلات و موانع فعال‌سازی مجتمع های تولید دام و فراهم‌سازی تسهیلات مالی لازم، علی نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، در ادامه سفر خود به این شهرستان، از مجتمع راکد پرورش گاو شیری روستای ظفر آباد بازدید کرد.

🔸معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این بازدید با اشاره به جایگاه برتر استان کردستان در تولید علوفه دامی گفت: با وجود اینکه کردستان در تولید علوفه برای دام‌ها یکی از استان‌های پیشرو در کشور است، اما متأسفانه شاهد بالاترین نرخ گوشت قرمز در سطح کشور هستیم.
وی یکی از اصلی‌ترین دلایل این مسئله را راکد بودن واحدهای تولیدی دامپروری مانند این مجتمع عنوان کرد و افزود: تأخیر در راه‌اندازی و بهره‌برداری از چنین واحدهایی تأثیر مستقیمی بر افزایش قیمت گوشت دارد و با فعال‌سازی این مجتمع‌ها می‌توان به تعادل در بازار گوشت و کاهش قیمت‌ها کمک کرد.
وی همچنین قول مساعدت برای تخصیص اعتبارات لازم به این مجتمع را داد و اظهار داشت که با حمایت‌های لازم از این بخش، می‌توانیم به اهداف اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه دست یابیم.

🔸گفتنی است که با تزریق منابع مالی کافی به این مجتمع، امکان فعال‌سازی ظرفیت‌های تولیدی برای ۶۹۰ رأس گاو شیری فراهم خواهد شد که می‌تواند برای ۷۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد کند.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh