چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۳:۵۴:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲۳ ساعت ۱۲:۴۶
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان در شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در روز یکشنبه 22 مهر ماه با هدف بررسی و رفع موانع پیش‌روی واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال شهرستان، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان به ریاست علی نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و با حضور سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی در فرمانداری دیواندره برگزار شد.

🔸در این نشست، سه طرح شاخص تولیدی شهرستان که با مشکلات و موانعی مواجه بودند، در دستور کار قرار گرفت و راهکارهای عملی برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید بررسی شد.

🔸نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌های تولیدی و جلوگیری از رکود واحدها، تأکید کرد: ما باید با ایجاد ساختار مناسب و ارائه تسهیلات حمایتی، از واحدهای تولیدی حمایت کنیم تا از راکد ماندن آنها جلوگیری شود. نهضت احیای واحدهای راکد به‌ویژه در بخش دامی، یکی از اولویت‌های اصلی ماست و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در این راستا هستند.
وی همچنین افزود: واحدهای تولیدی که دچار رکود شده‌اند، نباید به فراموشی سپرده شوند. باید با تدابیر مناسب این واحدها را دوباره فعال کرده و به چرخه تولید بازگردانیم تا علاوه بر افزایش تولید، اشتغال‌زایی نیز در منطقه تقویت شود.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh