جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۰۶:۵۶:۱۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲۶ ساعت ۰۹:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

آیین نواختن زنگ استاندارد به مناسبت فرا رسیدن هفته استاندارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ با هدف ترویج و فرهنگ سازی در میان دانش آموزان و در راستای اهداف مشترک با آموزش و پرورش شهرستان دیواندره ، صبح امروز چهارشنبه 25مهر طی مراسمی به مناسب فرا رسیدن هفته استاندارد، آیین نواختن "زنگ استاندارد" با حضور فرماندار ومسئولان شهرستان در مدرسه شهدای بانک ملت برگزار گردید.

سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره در این مراسم با تبریک هفته استاندارد، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های صورت گرفته در این خصوص نقش دانش آموزان را به عنوان همیاران و سفیران استاندارد در ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد در جامعه مهم دانست و بر انجام کامل این نقش تاکید کرد.

رئیس اداره استاندارد شهرستان دیواندره دراین مراسم بیان داشت ؛سازمان ملی استاندارد ایران خودرا وکیل مردم وصدای مصرف کننده برای احقاق حقوق عامه در تامین کیفیت ،ایمنی و سلامت جامعه دانسته وازشما دانش آموزان عزیز به عنوان سفیران استاندارد انتظار دارد باترویج این فرهنگ در خانواده ها باعث ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی ورشد توسعه اقتصادی کشور شوید.

در این آیین که با حضور دانش آموزان مدرسه شهدای بانک ملت برگزار شد، برنامه های متنوعی از جمله آیین نواختن زنگ استاندارد، اجرای سرود و همخوانی انجام شد و بسته های ترویجی بین دانش آموزان توزیع گردید.

همچنین در حاشیه این آیین نمایشگاهی از نقاشی‌ها و کاردستی‌ها با موضوع استاندارد در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار گرفت و به برندگان این مسابقه هنری جوایزی اهدا گردید.