جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۳:۴۲:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۸ ساعت ۲۱:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

? آئین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان دیواندره

? آئین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان دیواندره

?در گرامیداشت هفته دولت،

? آئین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان دیواندره

✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛
◽️ به مناسبت هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و روز کارمند، همایش متمرکز تجلیل از کارمندان نمونه ی ادارات سطح شهرستان با حضور سید طاهرحسینی#فرماندار #شهرستان_دیواندره، امام جمعه موقت، اعضای شوراتأمین ، اعضای شورای اداری و جمعی ازکارکنان سطح شهرستان برگزار گردید.

? حسینی ،فرماندار شهرستان دیواندره در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی دولتمردان جمهوری اسلامی ایران شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی، با تاکید بر ادامه راه این شهیدان بزرگوار و تلاش صادقانه کارمندان و شاغلان دستگاه های دولتی و خدمت رسانی به جامعه،‌ افزود کارمندان ادارات باید پویا و خلاق باشند و نهایت تلاش و اهتمام خود را در راستای تحقق توسعه هرچه بیشتر شهرستان بکار گیرند.

?وی در بخشی دیگر از سخنان خود مردم فهیم شهرستان را شایسته بهترین خدمت ها دانست ، و هنر مدیران موفق را نیز تلاش و خدمت در شرایط دشوار برای تامین حداکثر رفاه از حداقل امکانات و منابع برشمرد.

?حسینی با اشاره به اهمیت جلب رضایت مردم گفت مسئولین و کارکنان ادارات باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امورات خود قرار دهند و خود را خادم مردم بدانند و با شناسایی و رصد مشکلات مردم ،نسبت به مرتفع نمودن آنها و یا حداقل با همراهی و توجیه مناسب موجب جلب رضایت آنان شوند.

✅ گفتنی است در پایان مراسم ، با اهدای لوح و هدایایی از کارمندان نمونه ادارات سطح شهرستان تجلیل بعمل آمد.