جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۳:۴۷:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱۲ ساعت ۱۳:۴۹
لینک کوتاه مطلب:

نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان و هیئت همراه در دفتر فرماندار شهرستان دیواندره

نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار با حضور فرماندار، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد .

 

فرماندار شهرستان دیواندره در ارتباط با نقش و حضور تعزیرات حکومتی در بازار ، تأثیر و برخورد آن در بین جامعه مطالبی ایراد نمودند و در ادامه از برنامه ها و جلسات کمیسیون تعزیرات ، تنظیم بازار، نیازهای ضروری مردم به کالاهای اساسی ، تعامل و همکاری فرمانداری با تعزیرات و دیگر موضوعات مهم اجرایی که موجب سوء استفاده اشخاص فرصت طلب می شود مطالبی بیان داشتند.

در این جلسه مدیرکل تعزیرات حکومتی نیز علاوه بر بیان عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان  در این طرح گفت : اطلاع رسانی های لازم در خصوص طرح مردمی سازی یارانه صورت گرفته است . حسینی در ادامه به بیان مشکلات ، کمبودها چه از نظر امکانات و نیروی انسانی اشاره کردند.در جمع بندی مطالب ، سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره قول مساعد دادند که مشکلات و کمبودهای مطروحه را به دولت اعلام و از دستگاه های اجرائی ذیربط خواستند کمک حال تعزیرات باشند.