جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۲۱:۴۵:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۰:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

پیام فرماندار دیواندره به مناسبت سالروز شهادت اسطوره بی مثال مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

فرماندار شهرستان دیواندره با صدور پیامی یاد و خاطره بزرگ سردار دلها،روز جهانی مقاومت و بزرگداشت اسطوره بی مثال مقاومت، "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره در متن پیام سید طاهر حسینی آمده است:

بِسمِ ربِّ الشُّهداء وَالصِّدِیقِین

من المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ماعاهَدُوااللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مابَدَّلُوا تَبدیلاً

در آستانه سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ذوالفقار ولایت، استراتژیست بی بدیل جبهه مقاومت، حافظ حریم امنیت وطن و نماد بارز غیرت، مجاهدت و فداکاری، جاوید فرمانده مقتدر دوران دفاع مقدس و مصاحب امین و فکور رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) هستیم.

عارف مجاهدی که نه تنها مرد میدان، که مکتب ساز تمامی انسان های آزاده دنیا بوده و با ثبت “مکتب ماندگار سلیمانی”، چراغی پرفروغ در مسیر تحقق نظم نوین جهانی فراروی تمامی آزادگان جهان قرار داد. مردی از جنس بسیج، که در اوج توانگری، افتادگی پیشه کرد تا فریاد حریتش در گوش تاریخ طنین انداز شود.

سردار دلها رفت، اما منش و رفتارش، الگوی تمام عیار انسان‌های ظلم ستیز جهان و مرام جوانان انقلابی و بسیجی ایران عزیز اسلامی خواهد ‌ماند. بی گمان مجاهدت ها و ممارست های آن شهید زعیم، در پرتو مکتب عاشورا و در پاسخ به ندای ژرف معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) که فرمود:«تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم»، از خاطرها نخواهد رفت و سرلوحه و چراغ راه نسل جوان انقلابی می ماند تا بسترساز ظهور و قیام نهایی حضرت ولی عصر (عج) بوده و پرچم عدالت طلبی مردم مومن و متدین ایران اسلامی را به دستان مبارک آن حضرت بسپارند.

 اینجانب فرارسیدن سومین سالگرد شهادت جانسوز سردار شجاع سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) و همه‌ی رهروان مکتب امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر بویژه خاندان معظم شهدا و ایثارگران و تمامی دوستداران آن شهید والامقام و تمامی انسان‌هایی که دل در گرو آزادگی و ظلم‌ستیزی دارند، تسلیت عرض نموده، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید طاهر حسینی  فرماندار شهرستان دیواندره