شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۰۷:۰۶:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ساعت ۱۴:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت در دیواندره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره :جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت به ریاست مرادی ,معاون سیاسی ,امنیتی فرمانداری وبا حضور اعضای این کمیسیون در فرمانداری برگزار شد.

مرادی ؛ معاون سیاسی ,امنیتی فرمانداری در این جلسه با تاکید بر پیگیری و انجام دقیق مصوبات جلسات کمیسیون پیشگیری خواستار اجرای برخی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه برای تاسیسات و تجهیزات توسط دستگاههای خدمات رسان نظیر بانک ها و طلافروشی ها وبرخی اصناف درراستای مقابله با سرقت شد.

معاون سیاسی ,امنیتی فرمانداری گفت: موضوع سرقت یکی ازناهنجاریهایی اجتماعی است که علل آن جهت پیشگری باید مورد توجه و دقت قرارگیرد و متناسب با آن در شهرستان سیاستگذاری شود و مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از مال و اموال خود است.

مرادی با تاکید بر رعایت الزامات حفاظتی توسط ادارات، بیان داشت: سازمان ها و دستگاه های اجرایی در بحث ایمن سازی ادارات و مجموعه هایی که تحت مدیریت شان است، باید اهتمام لازم را داشته باشند.

وی عدم رعایت برخی از اصول حفاظتی را در وقوع سرقت ها موثر دانست و خواستار اجرای برخی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه توسط عموم مردم در راستای مقابله با سرقت و دستبرد شد و بیان داشت:لازم است تا نیروی انتظامی و بسیج،بخشداران و دهیاران آموزش شهروندان را در دستور کار خود قرار دهند و نواقص حفاظتی دستگاه های دولتی را احصاء و منعکس نمایند .

آسیب شناسی کاهش سرقت ها و پیگیری موضوع آگاه سازی مردم، شناسائی نقاط آسیب پذیر و پیگیری و آزمایش بر اساس یک برنامه در آگاه سازی و پیشگیری از سرقت از تاکیدات فرماندار شهرستان برای حاضرین در این جلسه بود.
???? کانال پیام دیواندره ?? ??
??????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh