سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۸:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت ۱۰:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

 ?رئیس و کارکنان بنیاد شهید با فرماندار شهرستان دیدار کردند

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) رئیس بنیاد شهرستان دیواندره به اتفاق همکاران با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

?حسین پورقره خان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گزارشی از عملکرد یکساله بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ارائه نمود.

?سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره در این دیدار ضمن تبریک این روز بزرگ، این دیدار را مایه مباهات خود دانست و بیان کرد: قدردانی از خادمین شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران امری لازم و ضروری و باعث افتخار و سربلندی می‌باشد.

?حسینی ضمن تأکید بر حفظ شأن و مرتبه خانواده شهدا وایثارگران، تصریح کرد: خدمت کردن به خانواده شهدا کاری بسیار پسندیده وموردقبول خداوند متعال است.

?وی خاطرنشان کرد:شهدا با تمام علایق دنیوی و وابستگی به خانواده‌هایشان، راه خدا و شهادت را انتخاب کردند و این نشان از مقام بالای آن بزرگان دارد که این کار با ارزش شهدا وظیفه ما را سخت‌تر می‌کند.

?فرماندار شهرستان دیواندره گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم با آرامش و امنیت کامل زندگی می کنند که این امر مهم مدیون تلاش ها و زحمات و جانفشانی های شهدا و ایثارگران و خانواده معزز آنان می باشند.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh