شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۰۸:۰۹:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۲۸ ساعت ۱۱:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

 ?دعوت فرماندار دیواندره برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

 ?دعوت فرماندار دیواندره برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

?فرماندار دیواندره امروز پنجشنبه بیست وچهارم فروردین با صدور پیامی اقشار مختلف مردم شریف شهرستان دیواندره را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ متن پیام سید طاهر حسینی به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است:

?فرماندار شهرستان دیواندره ، شعار امسال روز قدس را « فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» اعلام و تصریح کرد: همانگونه که مردم شهرستان در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود در راهپیمایی شرکت کردند قطعا امسال هم در راهپیمایی روز قدس شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

?” نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای زنده ماندن مساله فلسطین در یادها و تبدیل روزی خاص به صحنه دادخواهی و انفجار خشم عمومی مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

?روز قدس، ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است، روزی که نه تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین، که اتحاد امت‌های اسلامی و مظهر حشمت قلب‌های تپنده، مشت‌های گره کرده و فریادهای رسایی است که آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی را فریاد می‌زنند.

?اینک آنچه بسیار مهم است، تجلی این اراده عظیم در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت ‌بخش و دشمن‌ شکن روز جهانی قدس است.

?بدون شک اقشار مختلف مردم مومن، روزه ‌دار و انقلابی شهرستان دیواندره همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، آماده‌اند تا امسال نیز با حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی روز قدس، ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم‌الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق ‌طلب جهان، آزادی‌خواهی مردم بی‌دفاع فلسطین، اعلان نفرت و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب و جعلی را به جهانیان نشان دهند.

?اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان دیواندره دعوت می‌کنم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون گذشته بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تاکید و در حمایت از فلسطینیان بی‌دفاع، حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان خلق کنند.”

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh