شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۳:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۹ ساعت ۱۱:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

?پیام فرماندار دیواندره به مناسبت نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی شوراها

?فرماندار دیواندره در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شورا را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دیواندره تبریک گفت.

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره ، سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شورا را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دیواندره ، تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

?واگذاری مسئولیت ها به مردم و مشارکت آنان در اداره امور کشور یکی از مهمترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.

?بی شک همراهی ، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

?واضح است که نهاد مقدس شورا که بنیان آن برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآن کریم است، در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشیده و به برکت این اتفاق مهم، نقش آفرینی مـردم در تعیین سرنوشت خویش دو چندان شده است.

?اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی شورا به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان، از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران این نهاد مقدس و مردمی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق این عزیزان را در راستای انجام رسالت خطیر و بزرگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهرستان دیواندره از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
سید طاهر حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره