پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۰:۲۷:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۲۴ ساعت ۱۰:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ دیروز سه شنبه 20 شهریور ماه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست سید جواد حسینی فرماندار و با حضور هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش کردستان و مسئولین شهرستانی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

🔸ناظمی جلال در این جلسه بیان داشت: آموزش و پرورش یک دستگاه عظیم است که با تمامی بخش های جامعه در ارتباط است و این گستردگی قطعا چالش های بزرگی هم خواهد داشت که فقط با مدیریت صحیح، جهادی و در میدان بودن رفع خواهد شد.
وی با اشاره به نیاز آموزش و پرورش به عزم جمعی، عنوان کرد: آموزش و پرورش تنها با تکیه بر ظرفیت های داخلی مدیریت نمی شود بلکه نیازمند بهره گیری از ظرفیت های برون سازمانی هم هست.

🔸فرماندار شهرستان در این جلسه با انتقاد از برخی روندهای اجرایی در حوزه آموزش و پرورش، بر لزوم توجه بیشتر به انتخاب پیمانکاران متعهد برای ساخت و توسعه مدارس تأکید کرد و گفت: متأسفانه در برخی پروژه‌های ساخت و ساز مدارس، پیمانکارانی به‌کار گرفته شده‌اند که عملکرد مناسبی نداشته‌اند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که افرادی که مسئولیت چنین پروژه‌های حیاتی را بر عهده می‌گیرند، متعهد و درستکار باشند و پروژه‌ها را با کیفیت و در زمان مقرر به پایان برسانندونظارت دقیق مسولین بررونداجرای آن ازفاکتورهای مهم اجرای این پروژه هاست. عدم دقت در این حوزه می‌تواند مستقیماً بر کیفیت آموزشی تأثیر بگذارد و این امری است که نباید به آن بی‌توجه بود.
وی همچنین بااشاره به اجرای عدالت آموزشی درحوزه تعلیم وتربیت وتاثیرات مثبت آن برجامعه،به نبود هم‌دلی و هماهنگی بین برخی سازمان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: ما به هم‌افزایی و همکاری نزدیک بین تمامی نهادها نیاز داریم. بدون این تعامل و هم‌دلی بین‌سازمانی، نمی‌توانیم به اهداف مشترک خود در حوزه آموزش و پرورش برسیم. هر یک از نهادها باید به مسئولیت‌های خود پایبند بوده و در جهت منافع عمومی تلاش کنند. تنها در این صورت است که می‌توانیم به توسعه پایدار در این بخش دست پیدا کنیم.

🔸گفتنی است از جمله موضوعات محوری این نشست می‌توان به برگزاری دومین همایش ملی تعلیم و تربیت، آمادگی برای بازگشایی مدارس در مهر ماه، اجرای برنامه‌های مرتبط با زنگ مهر و سایر آیین‌های آغاز سال تحصیلی، احداث اردوگاه تربیتی، همچنین پروژه آسفالت جاده هنرستان کشاورزی نساره و … اشاره کرد.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh