چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۵:۵۷:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲۵ ساعت ۱۰:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه فرعی شورای پدافند غیرعامل شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ با هدف تدوین برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل و ارتقاء سطح آمادگی دستگاه‌ها در برابر تهدیدات و بحران‌های احتمالی، جلسه فرعی شورای پدافند غیرعامل شهرستان به ریاست سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

🔸سید جواد حسینی، فرماندار شهرستان دیواندره، با تأکید بر اهمیت پدافند غیرعامل به‌عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت ملی، گفت: آمادگی در برابر تهدیدات، به‌ویژه در حوزه حملات سایبری، باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد. در دنیای امروز، تهدیدات سایبری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و نوین‌ترین چالش‌های پیش‌روی ما هستند که باید با برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کامل، مقابله با آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
وی همچنین تأمین برق اضطراری دستگاه‌های اجرایی در مواقع بحران را ضروری دانست و افزود: هیچ دستگاهی نباید بدون برنامه‌ریزی برای شرایط اضطراری و قطعی برق باشد. زیرساخت‌های انرژی شهرستان باید به گونه‌ای مدیریت شود که در مواقع بحرانی، ارائه خدمات به شهروندان دچار اختلال نشود.
فرماندار با اشاره به ضرورت بازدید از مراکز تأمین مایحتاج مردم و بررسی مشکلات آن‌ها تأکید کرد: این بازدیدها باید به‌طور منظم انجام شود و مشکلات مراکز تأمین کالا و خدمات حیاتی در کوتاه‌ترین زمان احصا و رفع گردد. در مواقع بحران، این مراکز نقش حیاتی در تأمین امنیت غذایی و سایر مایحتاج مردم ایفا می‌کنند و باید در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بررسی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل و بدون قید و شرط برای مقابله با هرگونه بحران را داشته باشند. ضعف‌ها باید به‌سرعت شناسایی و تقویت شوند و نقاط قوت تقویت گردد تا در زمان وقوع بحران، دستگاه‌های اجرایی بتوانند به بهترین شکل به وظایف خود عمل کنند.

🔸جلسه با تأکید بر هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و تدوین برنامه‌های عملیاتی در حوزه پدافند غیرعامل به کار خود پایان داد.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh