چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۵:۵۷:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲۵ ساعت ۱۳:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

🔻برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در روز سه شنبه ۲۴ مهر ماه با هدف بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی مدارس در سال تحصیلی جدید، همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن عاطفه‌ها و هفته پیوند، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و با حضور حاج ماموستا قضایی امام جمعه موقت شهرستان، نهادهای مرتبط و اعضای شورا در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

🔸در این جلسه، فرماندار شهرستان دیواندره با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی میان ادارات مختلف گفت: موفقیت در امور آموزشی و فرهنگی نیازمند همکاری مستمر و مؤثر تمام دستگاه‌های اجرایی است. هر اداره باید با مسئولیت‌پذیری در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی گام بردارد.
حسینی همچنین به موضوع تخصیص بودجه و نتایج اجرایی آن اشاره کرد و افزود: وقتی بودجه‌ای برای یک اداره یا نهاد مشخص می‌شود، ضروری است که نتایج ملموس و مؤثری از آن به دست آید. تمامی دستگاه‌ها باید در خصوص نحوه هزینه‌کرد بودجه و تحقق اهداف مشخص‌شده پاسخگو باشند تا بتوانیم کارایی و اثربخشی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را بهبود بخشیم.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh