سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۲۰:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۹ ساعت ۱۲:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

🔻بازدید فرماندار شهرستان دیواندره از درمانگاه تامین اجتماعی به مناسبت هفته کار و کارگر

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ امروز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته کار و کارگر سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره به همراه مسئولین شهرستانی از درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

🔸سید جواد حسینی ضمن تبریک این مناسبت از زحمات و فعالیت های کارکنان و پرسنل این مجموعه در جهت خدمات رسانی به بیمه شدگان و جامعه هدف تقدیر نمود.
وی در این دیدار طی سخنانی با اشاره به گستردگی جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی و ارائه خدمات بیمه ای و درمانی افزود؛ تامین اجتماعی از جمله سازمان هایی است که هویتش خدمت به مردم است و با پشتیبانی از قشر ضعیف جامعه و ارائه خدمات، همواره گره گشای مشکلات مردم بوده و لذا لازم است مجموع فعالیت ها و اقدامات این سازمان به نحوی باشد که اقشار جامعه و به خصوص قشر پر تلاش کارگران بدون هیچ دغدغه ای از خدمات درمانی مطلوب و رایگان بهره بگیرند و قطعا اجرای این مهم تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی و امیدواری افراد جامعه خواهد داشت.

🔸گفتنی است این درمانگاه از سال ۱۴۰۱ به صورت جدی در بخش های مختلف از جمله ویزیت پزشک عمومی، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه و کلینیک دیابت و فشار خون شروع به فعالیت رایگان کرده است.
همچنین این درمانگاه جهت راه اندازی ناوگان ترابری بیمار از درمانگاه به بیمارستان امام خمینی (ره) به آمبولانسی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال مجهز شده است.

🔸در پایان مدیر درمانگاه تامین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور فرماندار، گزارشی از اهم اقدامات سازمان به بیمه شدگان و کارفرمایان ارائه نمود.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh