چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۰۶:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

🔻سید جواد حسینی؛ حرکت و هم سویی به سمت عرصه فرهنگ در دستور کار قرار گیرد.

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ امروز 9 اردیبهشت ماه جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان و با حضور سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و مسئولین ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ امروز ۹ اردیبهشت ماه جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان و با حضور سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و مسئولین ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

حاج ماموستا مرادی در این جلسه بیان داشت؛ فرهنگ، امروز يكي از مهم‌ترين اركان در توسعه جوامع محسوب مي‌شود، عنصري كه از سوي مقام معظم رهبري بارها توجه به آن مورد تاكيد قرار گرفته و پرداختن به آن از ضرورت‌ها امروز قلمداد شده است.
امام‌جمعه شهرستان به نقش حجاب و تشریح طرح نور توسط نیروی انتظامی در خصوص عفاف و حجاب در جامعه اشاره و افزود: دشمن بر روی موضوع حجاب دست گذاشته است و باید با برنامه‌ریزی مناسب جلوی نقشه‌های پلید دشمن گرفته شود این موضوع باید از ادارات شروع شود.

حسینی فرماندار شهرستان دیواندره با تاکید بر ضرورت تلاش برای تقویت و کارآمدی بیشتر این شورا و همچنین برگزاری منظم جلسات آن در سطح شهرستان‌، نقش برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان را برای هم‌اندیشی و هم‌گرایی صاحب‌نظران و متولیان فرهنگ شهرستان مهم و اثرگذار دانست.
وی در ادامه خواستار بررسی دقیق مشکلات و معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی توسط کارگروه شورا شد و تاکید داشت تا موارد به صورت گسترده در جلسات شورا رفت و اقدامات لازم انجام گیرد.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh