جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۳۷:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۳ ساعت ۱۵:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

🔻برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت دهه کرامت و روز دختر

🔻برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت دهه کرامت و روز دختر

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جهت برنامه ریزی و بررسی برنامه های ویژه دهه کرامت و روز دختر جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان به ریاست سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و با حضور مسئولین ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔸حسینی فرماندار شهرستان بیان داشت؛ دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و کمالات انسانی بوده و سرشار از معانی و مفاهیم بلند، پرمعنا و سازنده است و باید این دهه بیش از این در جامعه مطرح شده و زمینه استفاده از آن فراهم شود.
وی در ادامه با تاکید بر مردمی سازی جشن های دهه کرامت و همکاری و همفکری مطلوب اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی که متشکل از ادارات و سازمانهای مختلف فرهنگی است، افزود: امید است با مردمی سازی هر چه بیشتر مناسبت‌ها و جشن‌های مذهبی، شاهد تقویت و ترویج نشاط اجتماعی و معنوی در شهرستان باشیم.
حسینی در ادامه افزود : برنامه‌های روز دختر نیز باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر گرامیداشت این روز، استفاده فرهنگی و اجتماعی برای مخاطبان نیز داشته باشد لذا دستگاه های مختلف فرهنگی و انقلاب باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

🔸مردمی سازی مراسم و برنامه‌ها، فضاسازی شهری و روستایی متناسب با دهه کرامت و برگزاری جشن‌های شاد از جمله مباحث مهم این جلسه بود.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh