دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۴۳:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۰ ساعت ۱۰:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت هفته معلم ، از فرهنگیان نمونه شهرستان دیواندره تجلیل به عمل آمد

سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره در مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه این شهرستان بیان نمود ، معلمان رسالت خطیر آگاه‌سازی را برعهده دارند.

حسینی فرماندار شهرستان دیواندره :
معلمان رسالت خطیر آگاه‌سازی را برعهده دارند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ تجلیل از معلمان نمونه با حضور فرماندار ،امام جمعه موقت، فرماندهان نظامی و انتظامی ، رییس اداره حراست اداره کل ، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین شهرستانی در تالار فردوسی این شهرستان برگزار شد

حسینی فرماندار شهرستان دیواندره گفت : تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان و آشنایی کامل آنان با اهداف نظام و آرمان‌های انقلاب از وظایف معلمان دلسوز و انقلابی است.
وی در ادامه با بیان اینکه جایگاه معلم ارزشمند است و در عرصه تعلیم و تربیت نقش آفرینی می‌کند، افزود: امروز در همه عرصه‌ها نقش و اثر معلمین زحمت کش و دلسوز دیده می‌شود و همه پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و پزشکی وغیره همه مدیون تلاش‌ها و زحمات این قشر است.

فرماندار شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه امروزه انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های حرفی برای گفتن دارد که قسمت اعظم آن در سایه تلاش و کوشش فرهنگیان عزیز محقق شده است.

حسینی اظهار داشت: موفقیت نسل‌های آینده و آینده سازان کشورمان در گرو اهتمام خستگی ناپذیر و پرفروغ این مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت است، بیان داشت: معلمان از شریف‌ترین افراد جامعه هستند که رسالت خطیر آگاه‌سازی و انسان‌سازی را برعهده دارند و آینده‌ی یک کشور از اندیشه بلند و در دستان پرمهرشان تبلور پیدا خواهد کرد